Artikelen 1 - 10 van 22 in de rubriek ZakelijkZakelijk
Er zijn via Microsoft al vele YouTube-filmpjes gemaakt over "het nieuwe werken". een nieuwe manier van werken waar geen kantoren zijn en geen vaste werkplekken. Er zijn overal plekken ingericht waar j…
Zakelijk, 23-01-2012
De 2.0 vergadersystemen zijn een aanvulling op het toekomstige “Het nieuwe werken” dat in de toekomst zal gaan ontstaan. Bij nieuwe vergadersystemen horen natuurlijk ook nieuwe vergaderruimte ideeën.…
Zakelijk, 04-07-2011
De huizenmarkt staat al een tijd lang stil en verwacht wordt dat dit nog een tijdje blijft aanhouden met de huidige economische crisis. Huizen staan erg lange tijd te koop, soms wel een jaar of meer.…
Diversen, 11-11-2012
Een sollicitatiebrief schrijven, dat lukt nog wel. Maar een goede sollicitatiebrief schrijven die uitnodigt tot een sollicitatiegesprek, dat is nog een hele klus. Hoe zorg je ervoor dat je je toekomst…
Banen, 22-06-2016
Vergaderen is voor velen een saaie, lange bijeenkomst en vaak ook zonder nuttige uitkomsten. Vaak is vergaderen ook meer een gewoonte dan echt nodig. Dat kan ook anders. Je moet je dan wel goed voorbe…
Zakelijk, 29-03-2011
Je kunt je nu al geen werkplek meer voorstellen zonder computer. Alles op papier moeten schrijven is al evenmin van deze tijd. Nu het aantal digitale documenten stijgt, moet er ook een goede manier ko…
Zakelijk, 18-03-2015
In de tijd dat brieven nog met de hand geschreven werden of met een typemachine getypt moesten worden, was communicatie een tijdrovende activiteit. Een e-mail daarentegen is binnen een mum van tijd ve…
Diversen, 28-11-2016
Mensen die veel tijd doorbrengen met vergaderen en overleggen maar ook mensen die te maken hebben met administratie, zullen gebruik maken van notities en aantekeningen. Want om iets niet te vergeten,…
Diversen, 23-07-2014
Een goede offerte opstellen is voor sommige mensen een behoorlijke klus. Met onderstaande stappen weet je hoe je een offerte opstelt en ook waar je op moet letten. Zorg ervoor dat jouw offerte eruit s…
Diversen, 08-04-2011
Elke organisatie beschikt over een huisstijl, en dit geldt zeker voor de correspondentie die ze gebruiken. Hoe zet je zo'n correspondentie huisstijl nu in elkaar, en welke delen horen hier in thuis? E…
Management, 18-03-2011